Jin

My photo
"يا الله، اكو مموهون كڤد-مو اونتوق منچينتاي-مو، منچينتاي سياڤا سهاج يڠ منچينتاي-مو، سرتا منچينتاي ڤربواتن يڠ مڠهانتركن داكو اونتوق منچينتاي-مو."- نبي داود اس

Inilah Aku...Lantas Siapa Kamu??

Sunday, November 15, 2009

Aku adalah pengembara yang mencari hakikat, manusia yang mencari makna kemanusiaan di tengah masyarakat dan warga negara yang menginginkan agar umatnya mendapat kemuliaan, kemerdekaan, kestabilan dan kehidupan yang baik dalam naungan Islam yang hanif. Aku adalah lelaki yang bebas yang telah mengetahui rahsia keberadaannya, kemudian berseru, “sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku hanya untuk Allah, Tuhan semesta alam yang tiada sekutu bagi-Nya. Dengan itulah aku diperintah dan aku termasuk orang-orang yang berserah diri”.

Inilah aku, lantas siapa kamu???

1 comments:

kim_HasNuL said...

aku adalah aku bro..seorg insan dan hamba Allah.. hehehe

Post a Comment